Daarom een VLAGMOLEN BLOG :-)

Waarom bloggen? Samen met geïnteresseerden alle kanten, voor- en nadelen van de vlagmolen bespreekbaar maken.

"Jij bent de techneut, je hebt iemand met marktervaring nodig om de vlagmolen goed op de markt te krijgen", zei een adviseur.

Dus zocht ik naar mensen die begrijpen waarom de vlagmolen uniek is, en de papieren heeft om de best presterende windturbine te worden. Tijdens FoilingWeek 2023 ontmoette ik Gordon Ritchie van GRM Marketing, gevestigd in Glasgow. Bij VLAGMOLEN hadden we al een Ideal Customer Profile opgesteld, en vastgesteld dat onze ideale klant in regio's zoals de "Islands" van Schotland wonen.

Fantastisch dat Gordon geïnteresseerd raakte in de vlagmolen. Met name de LANDMOLEN en het drijvende power platform trokken zijn aandacht. "Not in your face" en "for the community" waren zijn belangrijkste argumenten.

We gingen door, hij bevestigde zijn interesse met een dikke handtekening, ik stuurde een plan van aanpak, hij nodigde me uit in Glasgow, we spraken daar met mogelijke interessante partners en bezochten de Whitelee Windfarm; "the UK's largest onshore windfarm", which CAN power 351.286 NON-ELECTRIFIED standard households.

Gordon legde uit dat er grote onvrede is over dergelijke windparken. De energie wordt regelmatig omgezet in stoom, de levensduur van het park is teruggeschroefd, en ondanks het hoge aandeel van groene energie van Schotse bodem, betaald John Modaal bijna de hoogste energieprijs in Europa.

Gordon verwacht grote interesse voor lokale LANDMOLENS in Schotland, en daarom hebben we samen een marketingplan opgesteld. Schotland en Zeeland samen, als kickstarter voor de marktintroductie. En dat plan bevat naast een engelstalige website, met uitgebreide digital lead generatie nog één extra tip; "You must go BLOGGING, it gives you much better presence online." Vandaar 🙂

We keep it touch!

Offerte aanvragen of heeft u nog een vraag?

Neem contact op
Copyright © 2023 Vlagmolen I Ontwerp en realisatie:
Wigman Van Dijk, On- en Offline Creatief
crossmenu